Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бихова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Бихова О. М. 
Роль бренда в організації інтегрованих маркетингових комунікацій [Електронний ресурс] / О. М. Бихова // Бізнес Інформ. - 2012. - № 6. - С. 191-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_6_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.925 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бихова О. М. 
Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банками [Електронний ресурс] / О. М. Бихова // Економіка розвитку. - 2014. - № 3. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2014_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.947 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бихова О. М. 
Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в Україні [Електронний ресурс] / О. М. Бихова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 2. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2016_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 965.256 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бихова О. М. 
Формування системи управління торговими марками на підприємстві [Електронний ресурс] / О. М. Бихова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2009. - № 28. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2009_28_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.744 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Бихова О. М. 
Особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сфері [Електронний ресурс] / О. М. Бихова // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 347-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_63
Проаналізовано та сформульовано особливості застосування маркетингового комплексу в банківській сфері. На основі критичного аналізу визначено маркетинг у банківській сфері як комплексний підхід до управління банківською діяльністю, спрямований на ефективне задоволення потреб клієнтів і суспільства за рахунок цілеспрямованого використання маркетингового комплексу. Зазначено, що комплексність даного підходу полягає в чітко сформованій меті, аналізі зовнішнього та внутрішнього середовища банку, урахуванні особливостей продуктової, цінової, збутової, комунікаційної політики банку та політики відносин. Зроблено висновки щодо доцільності реалізації маркетингової концепції з урахування всіх перерахованих особливостей, що сприятиме підвищенню ефективності функціонування банку та підтримці його конкурентоспроможності у мінливих умовах сьогодення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.546 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського